0
У вашому кошику пусто!

Розширено список рекомендованих жорстких дисків для відеореєстраторів interVision

Після тривалого тестування, спеціалізовані жорсткі диски для систем відеоспостереження Western Digital серії Purple тепер рекомендуються до використання з усіма сучасними відеореєстраторами торгової марки interVision.
 
РЕКОМЕНДОВАНІ жорсткi дiски

 

ВИРОБНИК МОДЕЛЬ ЄМНІСТЬ ТИП ШВИДКІСТЬ БУФЕР
SV35.5 ST3500410SV 500 GB SATA 2 7200  16 
SV35.5 ST31000525SV 1 Tb SATA 2 7200  32 
SV35.5 ST3500411SV 500 GB SATA 3 7200  16 
SV35.5 ST1000VX000 1 Tb SATA 3 7200  64 
SV35.5 ST2000VX000 2 Tb SATA 3 7200  64 
SV35.5 ST3000VX000 3 Tb SATA 3 7200  64 
SV35.5 ST4000VX000 4 Tb SATA 3 7200  64 
         
WD10PURX 1 Tb SATA 3 IntelliPower 64 
WD20PURX 2 Tb SATA 3 IntelliPower 64 
WD30PURX 3 Tb SATA 3 IntelliPower 64 
WD40PURX 4 Tb SATA 3 IntelliPower 64 
         

 

ВКРАЙ НЕ РЕКОМЕНДОВАНІ HDD

 

ВИРОБНИК
МОДЕЛЬ
ЄМНІСТЬ
ТИП
ШВИДКІСТЬ
БУФЕР
Western Digital Серия WD Green 

SATA3
   

Серия WD Carviar Blue   SATA3    
Seagate ST2000VM002 2 ТБ SATA3 5900  64 
  ST1000DM003 1 ТБ SATA3 7200  64 
Toshiba и HGST
всі моделі   SATA2    
 
На додаток також доданий список вкрай не рекомендуються жорстких дисків, які найчастіше були причиною некоректної роботи відеореєстраторів.
 
Нагадуємо, що в більшості випадків саме жорсткий диск є причиною несправності системи відеоспостереження. Тому щоб уникнути таких ситуацій рекомендується використовувати спеціалізовані жорсткі диски, які спеціально розроблені для систем відеоспостереження та мають істотно більший ресурс роботи.

Увага! Все відеореєстратори повинні бути підключені до стабілізованою джерел живлення, відеокамери повинні бути захищені грозозахистом по відеосигналу і по лінії живлення. Відновлені жорсткі диски категорично заборонено встановлювати в відеореєстратори!
Основні причини виходу з ладу обладнання: скачки напруги в мережі 220 вольт, установка відновлених ЖД (ті. Які дешевше).
 
Гарантія не поширюється на скачки напруги в мережі 220в, на статичні розряди, якщо встановлено відновлений HDD!

Гарантія та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?
На товари interVision надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Я можу обміняти або повернути товар?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки (для фізичної особи, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника). Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Ті особи і організації, які купують продукцію не для особистих потреб обміняти або повернути товар не можуть. Відповідно до «Закону про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

1.Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. П .;
2.Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3.Збереження всі ярлики і заводське маркування.
4.упаковка не ушкоджена і не обмотана скотчем.
Якщо присутнє порушення одного або кількох перерахованих вище пунктів - товар назад не приймається.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

порушена збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
неправильно заповнений гарантійний талон;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
IP адреси в IP відеокамери не виставлені "за замовчуванням" на заводські.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

згорілі входи BNC, виходи VGA, HDMI, BNC, SATA, USB, RJ-45, мережевий вхід;
обрізані дроти на відеокамерах і блоках харчування;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
при установці не рекомендованих жорстких дисків.