Повернення та гарантiя

Нагадуємо, що в більшості випадків саме жорсткий диск є причиною несправності системи відеоспостереження. Тому щоб уникнути таких ситуацій рекомендується використовувати спеціалізовані жорсткі диски, які спеціально розроблені для систем відеоспостереження та мають істотно більший ресурс роботи.
Увага! 
Усі відеореєстратори та камери повинні бути підключені до стабілізованих джерел живлення.
Відновлені жорсткі диски категорично заборонено встановлювати в відеореєстратори!
Основні причини виходу з ладу обладнання: скачки напруги в мережі 220 вольт, установка відновлених ЖД (ті. Які дешевше).
 Гарантія не поширюється на скачки напруги в мережі 220в, на статичні розряди, якщо встановлено відновлений HDD!

Гарантія та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
На товари interVision надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки (для фізичної особи, яка придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю або виконанням обов'язків найманого працівника). Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Ті особи і організації, які купують продукцію не для особистих потреб, обміняти або повернути товар не можуть. Відповідно до «Закону про захист прав споживача».
Партнерський статус (знижка) надається особам та організаціям, які купують продукцію не для особистих потреб.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
1.Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. П .;
2.Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
3.Збереження всі ярлики і заводське маркування.
4.Упаковка не ушкоджена і не обмотана скотчем.
Якщо присутнє порушення одного або кількох перерахованих вище пунктів - товар назад не приймається.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

порушено  збереження гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
неправильно заповнений гарантійний талон;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
IP адреси в IP відеокамери не виставлені "за замовчуванням" на заводські.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
згорілі входи BNC, виходи VGA, HDMI, BNC, SATA, USB, RJ-45, мережевий вхід;
обрізані дроти на відеокамерах і блоках живлення;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
при установці не рекомендованих жорстких дисків.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на блоки живлення та на Безперебійні блоки живлення!